Det är Jocke som bloggar här ibland

På nätet får alla tycka till

En av de bästa sakerna med nätet är att alla kan göra sin röst hörd. Gillar du inte något så finns det alltid något ställe att vända sig till och klaga. På min webbplats med roliga felhörda låttexter, Saltmannen, så kan besökarna rösta på om varje låttext är rolig eller inte. Här är ett exempel på en låttext med högt betyg, och här är en av de mindre roliga felhörda låttexterna, enligt besökarna.

Idag dök det upp en besökare som uppenbarligen inte tyckte att min sida var rolig överhuvudtaget. På en minut hann han totalsåga sex låtar innan han klickade sig därifrån. Jag gillar ändå att han fick chansen att visa vad han tyckte, även om jag förstås inte håller med i betygsättningen. Jag skulle vilja påstå att jag för första gången fått smaka på en ytterst snäll variant av näthat.

Betyg och inga visor

Betyg och inga visor

september 16, 2008 - Posted by | Uncategorized

Inga kommentarer ännu.

Kommentera

