Det är Jocke som bloggar här ibland

Snapshot från det ensamma hushållet

Jag bor ensam och kan därför inte på ett naturligt sätt dela med mig av alla mina smarta lösningar som jag kommer på för att klara av vardagen. Därför startar jag nu kategorin ”Smarta vardagslösningar” på bloggen. Först ut är ett improviserat bandage som jag slängde ihop för att mina plåster ligger i en låda under sängen och jag skar mig i köket.
Jag håller med tummen, det här är smart

Jag håller med tummen, det här är smart

september 29, 2008 - Posted by | Smarta vardagslösningar, Uncategorized

1 kommentar »

  1. Jocke, du är ett geni!

    Kommentar av Julia | september 29, 2008 | Svara


Kommentera

