Det är Jocke som bloggar här ibland

Nu ska här lyssnas på musik!

Nu har jag äntligen fått en inbjudan till att använda Spotify. Det är ett program som du än så länge måste ha en inbjudan för att använda (om du inte betalar). Spotify fungerar precis som I-tunes och laddas ner till din dator, men istället för att ladda ner musik så har du tillgång till en enorm databas med musik som du spelar direkt från servern. Funkar sjukt bra.

Props till min kära kollega Jonas som delade med sig av en av sina surt fördärvade inbjudningar. Nu får jag känna mig härligt exklusiv ett tag innan Spotify släpps fullt ut för allmänheten.

Så här ser gränssnittet ut:

Jag sökte på Lasse för att illustrera hur brett utbud Spotify har, vilken låtskatt!

Jag sökte på Lasse för att illustrera hur brett utbud Spotify har, vilken låtskatt!

november 7, 2008 - Posted by | Uncategorized

Inga kommentarer ännu.

Kommentera

