Det är Jocke som bloggar här ibland

Felstavad författare

Nu finns den ute i handeln: Boken om min bok!

bokhandelbok1

Den här boken ges ut av Svensk bokhandel och innehåller bland annat porträtt på debuterande författare.

Och det är alltså just vad jag är snart, en debuterande författare. Det tycker jag är så pass kul att jag till och med kan ha överseende med att jag fick heta Joakim Arnhammar:

128 sidor och utgivning i slutet av januari står det i boken om boken.

128 sidor och utgivning i slutet av januari står det i boken om boken.

Vill du vara med i boken? Gå in och lägg in dina eller din omgivnings roligaste felhörda låttexter på Saltmannen så kanske du får vara med på ett hörn!

december 9, 2008 - Posted by | Uncategorized

1 kommentar »

  1. Riktiga texten var: Arhammar
    Men alla hörde: Arnammar, Arnhammar, Ahammar och så illa som Aphammar
    /morr

    Kommentar av Jessica | december 9, 2008 | Svara


Kommentera

