Det är Jocke som bloggar här ibland

Fullt ös medvetslös på Facebook

Av de senaste 20 Facebook-bilderna på mig så är 19 tagna i samband med någon form av fest.  På den tjugonde bilden dricker jag dessutom en hälsoshot på ett brunchställe, vilket lätt kan misstas som ännu en festbild.

Jag kan inte riktigt säga att jag just nu identifierar mig med mitt personliga varumärke på Facebook, men finns det nån som gör det egentligen? Då krävs nog ett gediget untag-PR-arbete.

På Facebook är det alltid fest

På Facebook är det alltid fest

december 30, 2008 - Posted by | Uncategorized

2 kommentarer »

  1. Intressant fenomen överhuvudtaget att man bara tar kort på varandra vid festliga tillfällen.Jag har börjat fota min arbetsvardag.Mycket roligare.Folk ser inte kloka ut på jobbet.I alla fall inte på mitt jobb.
    Hawaiskjortan,krinolinen och den rosa prinsessan står och pratar med biografvaktmästaren i röd guldgalonerad uniform.
    T.ex.

    Kommentar av åsa | januari 2, 2009 | Svara

  2. Haha, jag fick en plötslig bild av hur det skulle se ut om mina jobbarkompisar stod och pratade vid kaffemaskinen i krinolin och uniform. Det vore kul!
    /prinsessan

    Kommentar av Jessica | januari 3, 2009 | Svara


Kommentera

