Det är Jocke som bloggar här ibland

Doctor Snuggles och en gris

Jag har fått se några av teckningarna som ska vara i min bok och det känns som en väldigt bra idé. Det ger verkligen låttexterna en extra dimension!

Men mitt bland bilder av Carola fångad i ett korvskinn och Petters morsas brinnande permanent så fanns en teckning av Doctor Snuggles och en gris som kanske väcker frågan om en åldersgräns på boken. Om jag säger att den är ritad för att illustrera felsjungningen ”Dr. Snuggles, tänder på människor och djur”, så kommer säkert spännande bilder upp i huvudet. Nog för att Herr Snuggles är en rätt skum kuf som umgås obrukligt mycket med djur, men jag vill gärna tro att det är på ett professionellt plan.

Jag hoppas kunna publicera några bilder om nån vecka här på bloggen.

Doctor Snuggles umgås med djur, utan sexuella undertoner

Doctor Snuggles umgås med djur - påklätt, stående och lagligt.

januari 11, 2009 - Posted by | Uncategorized

Inga kommentarer ännu.

Kommentera

