Det är Jocke som bloggar här ibland

Tv-debut imorgon!

Imorgon (tisdag) 09:15 på TV4 kan ni se mig prata om boken i morgonsoffan (eller stolen kanske). Hela morgonens schema finns på Nyhetsmorgons hemsida. Om det går bra så berättar jag om det och lägger upp bilder på bloggen. Om det går dåligt så pratar vi inte mer om det. OKEJ??

En trubadur ska även sjunga några av de exempel jag nämner.

En trubadur ska även sjunga några av de exempel jag nämner.

februari 16, 2009 - Posted by | Uncategorized

4 kommentarer »

  1. Nu pratar vi inte mer om det… NOT! Nä, det var roligt att se hur du styrde programledarparet och helt osökt kom in på frågan ”vilken är den mest felhörda låttexten?”.

    Kommentar av Torre | februari 17, 2009 | Svara

  2. Du var kanon! Du var rolig och skitsnygg.Bra gjort.

    Kommentar av åsa | februari 17, 2009 | Svara

  3. Jag vill ha fler roliga reklamskyltar.Det var längesen.

    Kommentar av åsa | februari 17, 2009 | Svara

  4. Det var toppenbra!!
    Speciellt den franska delen…

    Kommentar av Anders | februari 17, 2009 | Svara


Kommentera

