Det är Jocke som bloggar här ibland

Jag är googlad

Ett klassiskt bloggknep att ta till när du inte kommer på något att skriva om är att skoja till det om vilka tokiga ord folk har sökt efter på Google, och sen hamnat på din blogg.

Men den här veckans sökresultat var nog de minst roliga i hela min bloggkarriär (EDIT: Inom kategorin ”tokiga ord”). Nästan bara olika varianter på mitt eget namn! Folk är förvånansvärt duktiga på att stava i alla fall, även om namnet ”Joakim Arnhammar” tycks leva vidare.

Senaste veckans sökord som resulterat i ett besök på min blogg

Senaste veckans sökord som resulterat i ett besök på min blogg

februari 22, 2009 - Posted by | Uncategorized

2 kommentarer »

  1. Vart tog arkhammar vägen?!
    Och storbystat, det var ju för väl att något normalt ord hamnar på bloggen…

    Kommentar av Anders | februari 23, 2009 | Svara

  2. Det är inte roligt när det står nåt bra och namnet är felstavat men å andra sidan kan det vara en tröst vid motsatsen..

    Kommentar av åsa | februari 23, 2009 | Svara


Kommentera

