Det är Jocke som bloggar här ibland

Saltmannen – Sveriges 4:e mest bloggade ämne

Mycket tjat om Saltmannen nu på bloggen men det är liksom svårt att skriva om något annat just nu. Och det är inte bara jag som skriver om Saltmannen och mig själv. På Bloggportalen har de en avdelning med en topplista på de artiklar som flest bloggar har skrivit om. När jag kollade sidan i kväll så såg den ut som på bilden nedan.

De enda artiklar som det bloggas mer om just nu är, i tur och ordning, Vickan & Danne, Ipred och Linda Rosing. Inte illa!

Med statistik kan man bevisa vad som helst, men inte allt för långsökt tycker jag min analys är :)

Med statistik kan vad som helst bevisas, men jag tycker inte min rubrik är allt för långsökt i alla fall!

februari 25, 2009 - Posted by | Uncategorized

1 kommentar »

  1. Go for it Jocke!Njut av stunden:La La La, och så lite god mat och så..Det ÄR roligare att ha roligt än att ha tråkigt.
    Du kan också få använda det mottot.

    Kommentar av åsa | februari 26, 2009 | Svara


Kommentera

