Det är Jocke som bloggar här ibland

Tillbaka till vardagen

Det har varit en väldigt hektiskt tid sedan boken kom ut, med extremt mycket uppmärksamhet i media. Sjävklart har det varit kul, men även rätt påfrestande.

I torsdags hade jag en försenad releasefest på den mycket trevliga baren Speakeasy och det var den sista inplanerade aktiviteten för boken. Jag var mycket nöjd med uppslutningen och hade en väldigt trevlig kväll. Tyvärr glömde jag att ta bilder, men förhoppningsvis var det någon annan som tog någon bild?

Här är en lista på de ställen i media som jag eller boken har synts (som jag vet om):

TV:

Tv 4 Nyhetsmorgon
SVT Hype (Efter 25 min)

Radio:

P3 Populär
Sveriges Radio Kristianstad
Sveriges Radio Stockholm (”Magasin 4”)
Sveriges Radio Uppsala
Sveriges Radio Blekinge (”Hattfabriken”)

Tidningar:

Metro
Aftonbladet.se
Svenska Dagbladet
Amelia (4 plus av 5)
Lokaltidningen ”Mitt-i”- Södermalm, -Nacka, -Tensta/Rinkeby, -Lidingö
Södermalmsnytt
Östermalmsnytt
Vårt Kungsholmen
Sydsvenskan
Barometern/Oskarshamnstidningen

Bloggar:

Cirka 200 bloggar har skrivit om Saltmannen. Några av de lite mer välbesökta är:

Cosmopolitan.se
Amelia.nu
Per Sinding-Larsen
Stureplan.se (Bloggkommentatorerna)
Charlotte.nu

Improveme.se (Malin och Niclas)
Norran.se

Hanky.se
Magasinsolna.se

En segergest efter sista (?) medieframträdandet - P3 Populär.

En segergest efter sista (?) medieframträdandet - P3 Populär.

mars 29, 2009 - Posted by | Uncategorized

Inga kommentarer ännu.

Kommentera

