Det är Jocke som bloggar här ibland

Vad gör jag om dagarna? Jo jag…

...jävlas med kor...

...jävlas med kor...

...äter kor (tror jag det var i alla fall)...

...äter kor (och annat)...

... jävlas med hästar...

...och jävlas med hästar.

ÖVRIG TID ANVÄNDER JAG TILL ATT:


...besöka omsjungna platser...

...besöka omsjungna platser...

...skrocka åt fyndiga företagsnamn...

...skrocka åt fyndiga företagsnamn...

...leva farligt...

...leva farligt...

...shoppa...

...shoppa...

...och vinner det mesta jag tävlar i.

...och vinna.

juli 7, 2009 - Posted by | Uncategorized

2 kommentarer »

  1. Lätt att vara kaxig när det sprakar el mellan dig och kon… och den där röda, det såg inte ens ut som en riktig häst. Fast vad vet jag, det var typ 15 år sen jag var i Falun.

    Kommentar av Jessica | juli 7, 2009 | Svara

  2. Statistikern (eller jag är i alla fall svägerska till en sådan) vill påpeka att vann, det gjorde du väl ändå bara på 50% av dessa bilder 😉

    Kommentar av Lisa | juli 8, 2009 | Svara


Kommentera

